Ja men alltså det är ju FANTASTIKT!!!

Jag har lyckats! ** ***!!

Det stod till och med i mitt horoskåp i morse, att jag skulle tappa bort någonting, men snart återfå det, jag hoppas att jag återfår dem redan i morgon, jag har tappat mina hemnycklar!!

Ja men kalaas! Fy alltså! Har haft en ny väska i dag som dem kan ha hoppat ut i från, men jag hoppas att dem har hoppat ut uppe på kontoret, så snällt och fint vid mitt skrivbord och inte någon annan stans.

Ringde receptionen till och med som kollagade och de låg inte i omklädningrummet i alla fall inte vad hon kunde se.

AHHH! Jag pallar inte! Haaatar att tappa bort saker, nycklar är verkligen skitajobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0