Sova?

Ååååååhhhhh! Jag gick och la mig runt halv nio, somnade som en stock och sov jätte skönt! Märkte inte ens när Aki kom och la sig.

Så vaknade jag, av att telefonen ringer! Min första tanke var att det är morgon och att någon från jobbet ringer. Men icke!! Klokcar var typ halv elva och det var Jenny som ringde! Svarade, men hon hann lägga på. Arg som ett bi ringer jag inte upp och såg ett mess från Tess som bad mig ringa, hon hade hittat någon restaurang (vi gamla klass kompisar ska antaligen ut och käka middag på söndag) men jag svarade att jag sov och ringer i morgon.

Mmm, sov, tjena.... Gick och la mig igen, arg som.. Jätte, jätte trött, alltså helt slut, men kan inte somna om! Gick upp, värmde mjölk, rostade mackor (evigheternas evigheter sen, mm mumsigt) och tog det lugnt. Mjölken gjorde med sömning och jag hoppades på sömn.

Men nej.. Tankarna bara snurrar i huvudet, jobb, jobb och åter jobb. Jag försöker koppla bort det men det dyker hela tiden upp. Nya ideér, vad jag måste göra, Spanien? Kollegor, haha min vikt mitt i alltihopa, ännu mer vad jag måste göra och en jäkla massa tänk om.

Just nu vill jag bara jobba (nästan oavbrutet känns det som) tills jag lyckas få lite organisation på alltihopa, och rutiner! Fast jag vet att rutiner är någoting som växer fram med tiden.

Skit också!!!!! Jag sov ju bara kanske 2 timmar natten innan, jag hade verkligen, veeeeerkligen hoppats på att få sova ut i natt. Soman, somna, somna, sooooov nuuuuu Jennyyyy!

Alltså jag har så mycket att göra och det blir ju verkligen inte bättre av att jag inte sover ordentligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0