Låt mig presentera!

Mig själv. Husfrun Jenny.

I dag har jag träffat en massa nytt folk, rensat mitt nya skrivbord och börjat ta tag i grejer. Det känns som om att jag har en hög, hög, riktigt hög, haha hög med saker att ta i tur med, ta reda på och organisera. Samtidigt som jag måste lära mig att hitta på hotellet (haha ja, jag gick vilse ett par gånger i dag. Hahaha typiskt!) och lära känna mina nya kollegor!

Det var så mycket i dag att jag inte ens hann få min kostym. Gick runt i mina egna och en vit kortärmad kofta (som är smått genomskinlig, och så svart bh under på det,japp) eftersom jag inte hade kavaj på mig så var jag dessutom tvungen att ha håret utsläppt (tatueringen ni vet) och det var lite små fettigt så ja, det såg ju ut.

Jag hann ju i alla fall få min telefon! Haha en lite små gammal rackare, men den funkar fint. Så var det en massa viktigt nummer inlagda redan.

Phuuuu! När jag satte mig och läste igenom min (2 A4 långa) arbetsbeskrivning så trodde jag att jag skulle svimma! Men jag satte mig ner och gick igenom det med min kollega och vi strök en hel del. Men det är en jääkla massa jobb! Fakturor, leverantörer, ordrar och allt vad det nu är. Men jag klarar av detta! Så har jag ju dessutom en massa stöd och hjälp.

Så är det ju också kul med en utmaning! Spännande!

I morgon ska jag ha fika/möte med städerskorna också. Måste presentera mig själv på engelska också, nervigt.

När jag tillslut gick från jobbet, helt slut i huvudet men super jätte mega glad, så var jag jätte sugen på sushi, så vips! Ett sushi ställe! Peeeerfekt! Mumsigt!

Men oj oj oj vad osäker jag blev på Spanien nu, ska jag verkligen?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0