Jobba lite granna

Ska jobba på restaurangen i kväll, örk, så sjukt opepp! Mohaha vad skönt att slippa gå dit flera gånger i veckan! Liksom någon dag i månaden står man ju absolut med! Så får jag ju träffa min härliga kollega! Vi ska babbla en massa på nattbussen sen! :D

Ska ju snart dra iväg, men först ska jag nog brygga mig en kopp kaffe! Eller göra en latte? Hmm.. Jag åt bulgursallad, men panerad torsk (jag pallade inte tina kycklig, insåg sen att kombinationen inte var den bästa) och tzatziki till. Gott! MEn nu smakar jag (en massa) vitlök i munnen.

Haha kollar på Simpsons, avsninnet där Homer har en hummer som dem igenkligen ska äta, men så blir det ju aldrig så. Han blir ju färst vid den. Thihi.

Så har jag ju plcokat ner julpyntet i dag! Men inte granen! Jag satte ju faktist upp den, granen, så min underbaraste man får ta ner den! ;)

Ok jag är lite uttråkad, inte har jag tränat i dag heller, men måndag, tisdag, torsdag så jag klarar mig nog bra utan i dag, tog ju en längprommenad med lillfisen!

(Lillfisen är Ichigo, storfisen är Jetro. Vi har ju alla kännt han fisar!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0