Jag överlevde första veckan!

Bra tror jag nog bestämt också att det gick! Har i alla fall fått positiv respons och hört bra saker, om mig själv. Men det har varit mycket! Eller ja det är mycket!

Hahahahaha, ja det är så typsikt mig. Blev invigd i fredags, eller ja som dem sa, det stora eldprovet! Men jag drack ju snabbare är någon annan, fick tummen upp, hon är godkännd. Sen att jag halkade på isen (min snälla kollega stöttade mig) och inte fick komma in på gayklubb för jag var för full, det är en annan sak. Kul snackis på jobbet... Skämmer ut mig själv lite sådära första veckan.

Men vad.. Klart att man kan bjuda lite på sig själv ibland! Det finns tydligen dem som har gjort värre saker än så.

Vakar som ett skott dagen efter av att tjänstetelefonen ringer! Paniiik vad har hänt!? Men det var bara pappa som hade ringt till fel nummer, under samtalet känner jag att aaaaj vad bakis jag är. Haha söta pappa har skaffat en Iphone, äntligen! Han är överlycklig och satt med den nästan hela kvällen i går!

Alltså vilken vecka! Har jobbat många, många timmar varje dag. Folk har tydligen frågat ifall jag bor där. Haft en jäkla massa möten. Känner mig lite smått förvirrad över allting som ska göras, men kommer att klara av detta.

Har knappt träffat Aki den här veckan, så jobbar han i helgen. Har inte tränat på hela veckan! Så nästa vecka ska jag dra med Aki och träna och köpa lite nya skjortor och grejer till mig, perfekt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0