Jaaa ni

Det är så mycket jobb just nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen.. Det är liksom inte ens någon idé att skriva om det för det skulle inte vara något kul att läsa.

Har för många bollar i luften samtidigt.. Phu phu. Måste priotera.. Nej nu kom det igen! Jobbsnacket!

Har liksom varit på jobbbet bra många mer timmar än vad man så att säga ska, har ju månadslön så det blir ju liksom inte extra så. Ska försöka få ett ok att chefen i morgon så jag kan sitta några timmar på söndag och bara sitta med papper.

Hahahaha. Jaja, hittils trivs jag bra på jobbet. Hoppas att jag visar en positiv sida, har fått berömm från olika håll i alla fall. En kille från receptionen sa till min, vad ska man säga, närmaste kollega, i dag att han gillar mig! Han sa rakt ut till mig efter att vi hade skakat hand och snackat lite, att jag hade gjort ett posotivt intryck, typ. Gulligt! (Nej det var garanterat inte ett ragg!)

Vill bara få koll på leverantörer och sådana ekonomi saker nu så känns det som om att det mesta andra kommer att lösa sig med tiden, det gör det. Allt ordnar sig.

Det är lite utmaningen med ett det här jobbet, saker kan alltid förbättras och det finns liksom alltid någonting att göra. Men rutiner, rutiner, rutiner!

Nej, skönt när jag är lite mer på banan igen och kan umgås med folk! Träna, sova! Ahh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0