I morgon ska jag jobba!

Superskönt! Faktist! På hotellet! Nej inte det nya än (på månda, nervööööst) utan på gamla hotellet! en så ska jag jobba på restaurangen på fredag också. Kul....

I dag har jag knappt gått utanför dörren, min största anstränging på matlagningsfronten var min gröt i morse, eller möjigtvis pulversoppan till lunch?

Jag skulle ta ner julpyntet i dag, men njaaa inte än. Granen är ju så superfin. Bytta i alla fall dukar och gardiner i går och tog bort lite pynt. Så vi har adventstjärnan, granen och en ljusslinga kvar. Det är väl ok? Ljussingar skulle man ju rent av kunna ha året om!

Jag har i alla fall dammsugit och satt in en annons på blocket! Vi söker dagmatte till hundarna! Eller en daghusse kanske!

Så spelade jag Sims också! Haha! En Slappdag på semestern, det är ju faktist ok!

Fy här sitter jag och känner mig degig, haha ja degig. I går kväll träffade jag upp Micke och tog 1 öl (en liten en) och en (liten, jäkligt dyr) drink. Stackars bartender. Där fick jag stå och på min (SUPERBRA) engelska och förklara hur man gjorde dessa drinkar. Självklart blev det nattbussen hem också! Jobbig, men det känns mycket lättare att åka den när man inte är supertrött eller full, eller båda två.

Men det är inte därför jag känner mig degig, eller degklumpsaktig kanske. Jag tränade i söndags oh i går, i går hade jag träningsvärk men knappt i dag, hmm det hjälper verkligen att "träna bort" den. Jag borde ta det lugnt i dag men vill röra på mig!

Sitter med Akis (gigantiska) dator också, så jag har kollat på lite gamla bilder. Haha parthyy! Inte undra på att man gick upp i vikt. Alcoholen! Kanske skulle sluta dricka ett tag! Men jag har ju bestämt mig för att inte förbjuda mig själv att göra saker (jo vissa saker,såklart) för då vill man ju bara ha det ännu mer!

Träffa Krullet i går också, supertrevligt! Vi fikade och haha 2 koppar kaffe senare konstaterade vi att jag faktist är blixten på toa! Så åkte vi till mig, lyssnade på musik och sjöng på gamla godingar som bla. "Hönan Agda" haha och så bjöd vi honom på middag! Falukorv i ugn med rotmos! Det var, inte så jättegott kanske. Men ok. Så kollade vi på film och hade det allmänt trevligt och mysigt och bra liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0