Hej 2011

Här sitter jag i min soffa med magen full av god mat och godis. Haha visste ni att 1L tranbärsjuice är 490 kcal? Ja nu vet ni det i alla fall. Jag drack i alla fall ett helt paket! Men det är ju nyttigt också, fullproppat med antioxidanter och bra mot blåskatarr! Haha lite information bara sådär.

Jag hade i alla fall en trevlig, nej en mycket trevlig (och nykter) kväll! 2010 års sista timmar spenderades på en allderes faktastiskt bra sätt, i goda vänners sällskap! Så skålade vi in det nya året i (mohaha alcoholfritt) jordgubbsvin, haha inte var det en ploppkork som vi trodde heller! Har haft flaskan hos mig sedan min 19 års fest och så var det inget plopp! Grundlurade! Haha.

Är som alltid på nyår förväntansfull på det nya året. 2010 blev inte alls som jag hade trott att det skulle bli, på något sätt alls. Så kanske 2011 också blir, vad jag inte tror. Vem vet? Jag hoppas i alla fall på ett bra år! Jag ser faktist ljust på framtiden! Jag krigar på med vikten, jag och Aki har båda bra jobb! Nu gäller det förstås bara att det går bra på våra jobb! Det är jag faktist riktigt, riktigt nervös för. Tänk om jag inte klarar av det? Tänk om dem inte tycker om mig? Brr nej så får jag ju inte tänka heller. Det kommer att gå bra!

Jag vet vad jag hoppas på ska hända under året och vad jag önskar, men jag kan inte säga vad jag tror kommer att hända under det kommande året. Man vet ju aldrig vad som ska hända i framtiden.

Men jag hoppas, och önskar, att framtiden blir ljus och bra.

Godd nytt år älskade vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0