Första dagen på mitt nya jobb!!

Jag sov typ 2 timmar i natt, kuuul! Aja det ger sig! Kaffe! <3 Haha.

Sitter här med min jätte portion av havregrynsgröt! Mmm gott!

Jag är så sjuuukt nervös! Det här jobbet är liksom på riktigt, jag sket i skolan (hade ju redan sagt upp mig) och satsar allt på detta! Jag önskar bara att det går bra nu!

Phuphuphuuu..

Det är så mycket som kan gå fel bara, tänk om jag inte kommer överens med mina kollegor, eller gästerna, eller om jag inte klarar av mitt jobb.

Nej nej, inte tänka så nu! Mina kollegor och gästerna är inte problem och jag är en grym husfru! Dessutom lär man sig med tiden, och blir ännu bättre!

Känner mig, fet, på riktigt, ja jag vet jag har gått ner men ändå. Ska ju få en ny kostym, läskigt! Men spännande och kul. Jag är ju kanon fint i kostym ju!
:D



Haha nu kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0