Alltså shiiit vad skönt det ska bli!

Kör stenhårt på jobbet den här veckan (för självklart är det en jätte grej nästa vecka när jag är bortrestm otuuur. Ångest över det men dem klarar sig bra) för vad det ska bli skönt med semester!

Visst jag hade väl önskat att jag inte skulle se ut som en kött bulle, eller tja degklump där borta men jag får försöka koppla bort det och bara njuta (trooligt!) :P

Fy jag har kaaanon ångest för i morgon. Ett litet samtal med hotell ägaren (eller som han sa att vi skulle låsa in oss en timma) han vill berätta för mig hur han vill att jag ska skönta mitt jobb. Brr, han lät så arg, elak och hårt när han sa det i fredags. Åhh jag vill ju inte att han ska tycka att jag sköter mitt jobb dåligt! Har ju typ fått berömm av honom och det får man tydligen inte allt för ofta.

Hihi årets första jogging tur i dag också! Bättre kondis än väntat! Jag höll ju ändå igång i typ en kvart med bara några få gång uppehåll. Så flög jag inte på arslet heller. Men haha ja det var nära! Inget drutt på ändan än i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0