Trääännaaaaaaa!

Jag lyckades till och med ragga med mig kökschefen på det hela!

Min träning gick dock, nja bättre än förra gången! Känner att jag inte får ut det jag vill med styrkan och konditionen är kass! Men nu när vädret är så mycket bättre är det lättare att börja powerwalka/jogga igen!

Det är ju skönt att träna också! Min rygg känns dock ganska så kass, men det kommer att bli bättre allt eftersom den byggs upp av träningen!

Efter jobbet och träningen träffade jag upp Namrud på en fika! Trevligt! Det är alltid lite speciellt att träffa Namrud pga språket men det blir bättre! Han är en härlig person!
:)

På tal om ingenting.. Lyckan, kärleken och meningen med livet, Fredrik och Amanada.. Jag skrev bara ner lite tankar ni behöver inte ge mig era (högst uppskattade) expertråd! I bland vill man bara skriva av sig några rader!

Nej ska fortsätta kolla på tv nu och mysa till det lite här hemma! Haha jag och marsvinen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0