Måndag!

Har kännt mig helt väck i huvdet i dag! Trött och sliten! Jobbig (men jäkligt rolig) helg! Nu i helgen ska jag ta det lugnt, träffa min underbara familj och sova, vila och... Aahhh ha det riktigt lugnt och skönt! :D

Det har varit så galet mycket på jobbet den senaste tiden och jag hoppas verkligen att det lugnar ner sig lite nu! Ska försöka (hahahahaha) att inte lägga mig i kökets och restaurangens arbete (men de behöööver min hjälp) haha ja typiskt mig att vara så snäll och hjälpsam! :P

Haha fast nu ska jag fokusera mer på mig och min avdelning! Jag har ju kommit på att jag kan få kvällreceptionen att städa konferenserna åt mig också, perfa! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0