Lakrits

Heela helgen! Lakritsfestivalen på jobbet i helgen. Fy fan vad jag har käkar lakrits. Haha sen när mässan stängde så fick vi en massa choklad/lakrits! Awsome!

Sitta i backoffice, jobba och käka godis. Nice!

9-21 Både lördag och söndag, men fy fan vad jag och Sofie gjorde det bra! Så jäkla grymma! ;D

Min bror och hans tjej sov över på hotellet lördag-söndag så jag hade pimpar deras rum med ljus, rosenblad, mosserande vin, frukt och haha jobbets kalasgoda kakor!

Jag sov över i lördags också, trodde inte att det skulle bli så sent! Men det blev det. Kul helg i alla fall!

Nu är det detox som gäller för mig! Min stackars kropp mår inte bra, massa stress, lite för lite sömn och ja vila rent allmänt, och inte käkat regelbundet och helt bra mat!  Min hud ser ut som shit också! Ska fötsöka ta ledigt på fredag och slappa i helgen, fy fan vad skönt! :D

Nej nu måste jag fixa i ordning mig och dra till jobbet! Puuuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0