Jobb, jobb, jobb och date!

Eller ja date, hmm. Fika? Mys fika kanske? ;)

Massa på jobbet i alla fall! Haha jag och vaktmästaren tog den skruttiga (seriöst den är lite läskigt att åka) och drog i väg till Årsta för att köpa blommor! Men nåär vi kom dit var det stängt! F-U-C-K! Jag hade glömt bort att dem stänger tidigt på torsdagar! Det diffade en kvart kanske!

Så det blir till att åka iväg i morgon bitti i stället! Sen planera blommor, fixa och donam planera i för (den super spännande) stolflytten på måndag och försöka planera den på bästa sätt. Sen fixa och dona och ringa lite till!

Tog med mig stolplaneringen hem men känner att jag inte orkar! Kom ju hem för knappt 2 timmar sen och sitter bara och väntar på att tvättmaskinen ska bli färdig så jag kan hänga upp tvätten.

I morgon blir en späckad dag! Först en massa på jobbet sen ska ju Amanda firas på kvällen! Fast det blir kul!
:D

Ohh ohh! Äntligen har jag fixat orkideér till lobbyn (jag är missnöjd men övriga sa att det var fint, till och med hotelldirektören, haha han sa att jag måste lite på deras omdöme ibland!)

Men vilken dag! 3 möten på 1,5 timmar! Men det känns bra, som om att en hel det bra utveckligar håller på att ta start! Jag (och ja alla på hotellet igenkligen) måste kriga på ett tag men sen blir det så mycket bättre! Man måste tro på att det blir bätte sen! Lite lättare i alla fall! Tänk om alla fattade det! Det hade ju faktist varit super kul! :P

Men fy fan vad jag älskar mitt jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0