Jääkla förskylning!

Här har jag varit såå kaxig för att jag inte har blivit förskyld eller fått ont i halsen (för vad f.. Killen jag dejtar? Har varit krasslig den senaste tiden) men i måndags morse vaknade jag med en lite körig hals och i går vaknade jag upp förskyld! Blää, jag hatar att vara snorig och brr!!

Jätteknasigt, det kliar i min hals.

Jag får helt enkelt käka en massa apelsiner (det är ju gott i alla fall) skippa träningen (buhuu) och njuta lite extra av det faktumet att jag har lång helg den här veckan (vilken är en 100% förbättring med tanke på att jag inte var ledig alls förra helgen!)
:D

I dag är jag bjuden på fika på Hotel Birger Jarl (mitt gamla jobb) men jag är fortfarande inte säker på att jag kan! Ihh! Jag tror nämligen att vi har ett möte typ samma tid i dag. Attans i sådana fall!

Ska ju träffa Amanda i morgon också! :D Saknar min lilla skruttis! Sushi?! Mmmm! Haha jag kommer aldrig att glömma när jag och Amanda var och käkade sushi på ett ställe vid Rådmansgatan en gång! Omg toaletten hade uppvärmd sits, massage och vattenstrålar på alla möjliga konstiga vis! Och! Man behövde inte spola för den gjorde det av sig själv! Cooolish!

Nä käre vänner ha en toppen fin dag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0