Skriva avtal!

Ska i väg till restaurangen snart och skriva på ett nytt kontrakt. Som gör att jag blir fast antälld där. Så är jag inte längre "extra Jenny" utan "café Jenny" helt plötsligt! Ohh spännande..!

Dock ringde jag facket och vet att jag kan begära högre lön. Jag vet också att den kommer att höjas rejält när jag fyller 20, vilket är ganska snart ju! :D

Men i alla fall så har jag bestämt mig (blir halvt tvingad) att gå med i facket. Det känns faktist som om att det är lika bra, man vet aldrig! Tyvärr.

I dag verar det bli ett underbart väder! Hoppas att jag kan träffa Jenny i dag! Det skulle vara jätte skönt att ligga på en strand och sola hela dagen, men jag ska jobba i kväll så jag vill inte vara helt seg. Får se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0