Så jävla jobbigt!

I dag måste jag först åka ner till Konsum helvetet och lämna nycklarna, sedan upp till gymmet och träna (det känns helt meningslöst att träna eftersom jag hinner/orkar göra det så sällan, typ en gång i veckan wowhooo..) sedan ska jag möta upp Thunis, sedan åka hem hämta grejer och sedan åka hem till mina föräldrar och käka middag med dem!

Alltså visst, att träffa Thunis och mina föräldrar det är ju väldigt trevligt! Men att åka runt hela jävla allting.. Det känns bara så jälva skit jobbigt!

Sen så vill jag inte träna, blääää det är ju så tråkigt! Simma är fan ännu värre.. Sim sim, sim sim... Sist jag skulle kliva ner i poolen stannar två medelålders män upp och bara stirrar som fan! Dem var precis där jag skulle kliva i. Alltså jag ville spraka dem i huvudet! Sluta glo äckel päckel gubbar!!

Så hostar jag fortfarande och borde inte, men vad fan! Jag har blivit allderes, sladdrig? Haha nej det låter illa, som en gammal dam!

Fan jag är verkligen inte på humör i dag.. (vilket ni kanse märker på alla fina ord..) Jag missade tåger pga. att jag inte hittade mina träningsbyxor (har fortfarande inte hittat dem eller skorna heller för den delen) eftersom Aki, trots att jag har bett honom 1711 gånger inte har fixat tvätten. Jag tvättar och hänger skiten då kan fan han hänga in dem. Vilket han höll med om men sen så hände det inget! Wtf?

Något som är bra är i alla fall att det är fint väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0