OMG VILKET

UNDERBART VÄDER!

Jag och Jenny låg på rudan och solade, käkade en god melon och halv äckliga jordgubbar, Jag åt även 2 asgoda mackor som jag hade fixat!

Lilla Jenny var tvungen att dra i väg sen men jag låg kvar en stund till och degade, som en liten degklump! Självklart har jag bränt mig och mina läppar ömmar, jag tror att det är en kombination av fruktsaften och solen.

Det gick ju så bra att skriva avtalet ju! Jag har fått en liten löneökning nu och när jag fyller 20 så kommer jag att få en ganska så stor. Så det blir bra!

Det kändes som ett glatt besök på jobbet helt enkelt! Sen när jag kom hem såg jag min löne spec och wow!

I kväll ska jag dit och jobba ett par timmar, sedan hem till älsklingen min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0