MM!

(Hade skrivit värsta bra inläggen me ndet bara försvann!)

Hur som helst efter jobbet så åkte jag hem och gick sedan till skogen, gick förbi graven och möte upp mamma så att vi kunde handla.

Vi åt en sallad till middag med jätte gott bröd som jag hade köpt med mig. Sedan satt vi på balkongen, mobbade katten, snackade skit och åt jordgubbar! Mmm det är ju bra!

Sedan hände det något. Jag vet inte riktigt hur det gick till.. Jag sa efter operationen och den var ju igår.

Jo mamma lurade mig att åta godis! Fast bara choklad. Mmm! fast det märks på min mage att den inte har fått sitt godis på över 2,5 veckor! För den gör lite ont.

Hur som helst hade vi jordgubbs tårta på jobbet i dag, en sådandära jätte gräddig med massa vanilj grejs, men äckliga gele jorggubbar. Det är ju snuskigt, men resten  var säkert god. För jag åt den inte!
:D

Jag ska sova över hos mamma i dag, pappa är fortfsrande kvar på sjukhuset. Men i morgon får pappa komma hem! Äntligen! Vad vi är stolta över honom! Vi ska stödja pappa mycket nu. Både med maten och med motionen.

Sedan samtidigt gå ner lite.

Men i morgon ska jag äta den dära tårtan som jag och Aki har spanat in i ett par veckor. Äntligen ska vi äta den! Haha. Synd bara att jag inte hinner träna efter jobbet i morgon. Men aja.

Sen är det ju mitt sista pass i skit butiken i helgen! Det kanske blir till att fira lite då. Det ska bli så skönt! Äntligen! Nej mamma och jag ska fortsätta titta på Sex and the city och fläska på oss lite, och mobba katten! :D Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0