Måndag morgon!

Ska jobba i dag och i morgon! Ångar faktist lite att jag tackade jag till att jobba i dag. Jag hoppar nämligen in för diskaren. Dock så skulle jag och cafépersonalen varva lite mer varandra så jag inte behöver stå där hela dagen.

Jag ska dricka en stor kopp med kaffe när jag kommer till jobbet! Kanske ta en banan också om det finns. Mmm det är gott! :D

I går så hade jag och AKi det jätte mysigt! Haha vi låg i soffan och myste och jag sa: älskling vi umgås! Vi umgås verkligen! Eller om jag sa träffas? Aja vi hade det i alla fall jätte mysigt och svullade i ost och kex och delicatobollar.

Ska börja stötta min pappa i dag också fram till hans operation. Han ska ju opereras den 23 så i 2 veckor och 2 dagar så ska jag stötta honom genom att undvika onyttigheter eftersom han måste äta någonting flytande grejs. Men det är för en bra sak!

Åhh kom hem från jobbet runt halv 7 i söndags och gick upp vid 12 så jag sov inte så mycket. Sen i natt fick jag inte sova så länge heller. Så i kväll blir det tdigt och sova länge! Haha jag längtar!

Ha en underbart fin dag mina finaste vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0