Klubb!

Jag jobbade ju klubb i går.

Det var kul! Fast lite segt. När jag först kom dit trodde jag bara att det var ett litet hak, men sen så gick vi ner en våning.. Klubb! Killen typ, ja du kan rodda baren så länge, jag ba: ska jag göra det? Vi var två tjejer som jobbade i går. Det var kul men vi sprang in i varandra hela tiden och kassa lådan gav oss stötar! Haha det var roligt, ingen av oss ville röra den!

Lite kaos var det dock, någonting (eller flera saker antagligen) hade läckt då det var vatten på golvet så jag höll på att flyga på arslet ett par gånger, haha ett jäkla under att man inte gjorde det!

Sen åkte barmattorna isäg hela tiden! Jobbiga rackare! Så var ismaskinen full med vatten och började inte fungera som den skulle först 1 halv 2 någon gång.

Shit var vakter det var! De var trevliga dock! Redigt trevliga! Haha såg en av Chaplins gamla snygg vakter! Så var det en massa diskare och barnissar, det kändes lite knasigt att någon annan tog hand om allt sådant!

Det var grymt att jobba klubb! Man står och diggar till party musik. Det dåliga är nog att kunderna är unga (myket studenter) och det är ibland svårt att avgöra i fall de har drukigt för mycket. Vilket är svårt, svårare än man tror. Men jag lassade ut vatten till dem.

Hahahaha! Jag sa ju upp mig på Konsum i går! Så kommer en kollegas dotter in (ni vet hon som fick barn när hon var typ 16) men jag förväxlade henne med hennes syrra som också jobbar på Konsum. Men i alla fall. Hahaha ni skulle ha sett henne. Helt i chock!! Jobbar du som bartender! Haha jag tror att jag hörde henne säga fan vad häftigt, är det kul? Typ 25 gånger. Sött! Så bara råkade jag slänga ur mig att jag hade sgat upp mig! Ooops! :P

Min kollega hade sagt att killen som var ansvarig var sjukt trevlig och de är tydligen vänner. Men jag tyckte att han verkade lite. grinig är fel ord. Men han tog mitt nummer och frågade hur mycket jag ville jobba. Det finns stora möjligheter för mig att jobba på 2 andra välkända ställen i stockholm. De hade tydligen sålt stället men det hade verkar som om att den nya ägaren ville att jag skulle fortsäta jobba där. Jag vet inte vem det är! Någon som har stått och smyg kikat lite! Spännande!

Men jag hoppas att det blir bra! Hoppas, hopppas!!

Haha sen så ska man hem också. Vi säger så här. Jag slutade strax efter tre. De flesta kullar stänger 3. Bussen var full med fulla odrägliga människor!

Hade värsta turen med bussen också! Såklart var jag hungrig som fan, jag och Thunis hade käkat kinamat på Sushi Panda tidigare.

Men jag hann inte käka mat, fast jag hade en banan med mig! Vilket mannen brevid mig tyckte var smart! Hehe.

Nej flickor och pojken, det är dags att fixa i ordning sig. Är trött som ett as och vill bara sova! Men nix! Det är bröllop på jobbet i dag och det har jag velat jobba sedan jag började där! Kul!

Kram på Er underbara! :D


Kommentarer
Postat av: Manda

Fan vad ku latt det gick bra! Hoppas du får jobba massor där! :D Och så åt ni på vårt sushi-ställe! ;D

2010-06-13 @ 10:31:10
URL: http://blondochsmart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0