I dag

Har jag varit och shoppat en snabb liten sväng (försov mig en timme, hade glömt stänga av klockan) jag köpte en BH på Triump för 299kr!! Jag har en likadan fast svart som den sitter bara helt lovelyyy och är asbra! Så ja, den är så värd 299 spänn!

Sedan åka jag till hotellt och jobbade på. OMG jag fick kyckling till middag!! :O Helt jävla otroligt, ingen fisk! Efter jobbet tränade jag och min hurtiga (jätte mycket hurtiga) kollega på typ 60 bast uppe på hotellets gym. Jag hade lite träningsvärk från dagen innan och tog det relativt lugnt. Förutom (något som jag kommer att ångra när jag vakar) knäböj med hantlar. Mina ben gör ont! Aj aj!

Underbart. Åkte hem tog ett bad, käkade lite vindruvor och en skål med flingor och bär. (Råkade skriva flickor först i ställer för flingor.... Ooops)

Snackade med min kollega som fixade bartenderjobbet, han hade tydligen tyckt att jag var duktig och jag ska jobba dör på Fredag igen.

Jag såg även att min statistik för hundbloggen har gått upp! Snart kommer det! Den dära elaka kommentaren. De kan bajsa på sig! Mohaha!

Nej det är snart dags för sängen! I morgon ska jag jaga efter Amanda som inte vll svara i sin telefon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0