Hihihihi

Åhh i går när Bonnie och Amanda tog studenten! Fick träfa en massa av deras familjen. Lite pinsamt hos Bonnie dock när jag stiger in och ty hela hennes amilj och släckt sitter runt bordet och jag fick gå runt och skaka hand med alla! Förutom hennes brorsa, han fick sig en klapp på axeln i stället. Sen åt jag en massa godkyckling paj som de hade sparat åt mig! Så skålade vi i mga jätte fint rosa glas! Ska lätt inhandla sådana!

Det var jätte fint på Amandas mottagning. Fast det låt ironiskt nog i hennes gamla skola ju, en massa rosa! Höll själv på att få lite tårar i ögonen under hennes mammas tal! Så fint! Tror att båda mina flickor hade en riktigt lyckad dag!

Puss på Er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0