Hahahahaha

I går var det grymt! Jag, Amanda, Isa, Jennie, Fredde och Bonnie! :D

Nostalgi på hög nivå! Tror inte att jag har varit på den där stranden på över 3 år! Tror inte att någon av oss hade det.tade man dit. Barndomsminnen!

Det var så jäkla kul, fick chansen att snacka en hel del med både Fredde och Jennie som jag aldrig träffar annars. Trots att en påse med en öl och massa cider glömdes kvar hos mig så hade vi det sjukt kul ändå! Sen så var jag jätte duktig och rökte inte! :)

Grymt kul! Det var skönt att bara vara. Men gamla vänner. rilla, dricka lite, lyssna på gammal musik. Haha jag och Fredde sjöng på lite gamla godingar! Hehe.

Underbart!
Men fortfarande hit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0