Det känns som fredag i dag!

Ja men det gör ju det!

Vilken vecka alltså. Jag skulle bara jobba lördag från början men sedan blev det alla dagar hittils sen typ 2 timmar i dag! Sedan ska jag iväg på en intervju! Ihh! Spännande ju! Har aldrig varit på intervju för ett bartenderjobb och vet inte hur en sådan ser ut. Men ska uppdatera mig själv på lite drinkar.

Alltså jag hade ställt klockan på en timme tidigare i morse. Ok visst det är skönt att ha tid på sig och så men jag känner mig lite små trött. Fan åhh i natt vaknade jag bara en gång! Fast jag vaknade även till lite i morse. Sen tog det tid att somna i går. Typiskt, men jag däckade i alla fall inte på soffan! Otroligt! ;)

Fy f** vad jag vill åka till Egypten! Jag och Aki ska sätta oss och kolla läget! Sedan gäller det bara att övertala min chef att ge mig semester.

Åhhhh i går berättade jag för mina föräldrar att jag hade fått jobbet. De jublade och var super glada! :D
Haha jag och Aki höll varandra i handen och jag sa saker som: det är något jag måste berätta för Er. Jag fick reda på det förra veckan men i måndags var det verkligen faställt, det förändrar hela mitt liv just nu, jag kommer inte att börja skolan i höst..

Mohahaha! Fast det var lite elakt, de trodde verkligen att jag var med barn. Men nej det ser bara ut som det! En väldigt dålig sak med att jobba på restaurang! :P

I dag är det sådära dålgit väder. Fö kallt för min sommarjacka (ska köpa en ny snart, en lång som täcker mitt ass) och på tok för varmt för min höst/viner jacka! Dessutom ser den knasigt ut med den! Hej jag fryser hela tiden typ!

På intervjun ska jag ha en tröja (som har varit med på många intervuer och det har ju gått bra med den faktist) som är jätte fin och har noll urringning! Men den är ganska på lös och kort liksom så om jag tar min korta jacka så syns min lilla röv en massa.. Ok den är otrolit het! Men folk bara stirrar!

Varför sa jag ja till att jobba i dag? Kan joba i ca 2 timmar sedan måste jag dra för att jag hittar inte riktigt dit heller! Men aja lite pengar blir det ju i alla fall. Sen så är jag ju såå duktig och de behöver min expertis hjälp! :P

Det blir nog bra! Fast det hade varit skönt att ta en lite (jätte) sovmorgon! Mmm! I morgon är jag ledig! Ska bara i väg en liten stund! Sen om jag pallar (troligt) så ska jag nog träna. Borde städa också och rensa min garderob och grejer.. Bra plan!

Oj nu måste jag gå!

Kramen!


Kommentarer
Postat av: Manda

Haha du sa liknande till mig men jag har redan gått på att du är med barn så många gånger att jag slutat tro det :P Den dag du är på barn på riktigt kommer jag inte tro det förrän jag ser ungen med egna ögon XD

2010-06-11 @ 22:41:24
URL: http://blondochsmart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0