Dags att återgå till jobbet då!

Jag har i alla fall haft två härliga lediga dagar! I måndags låg jag och Jenny på La playa Rudan och myste! Sedan kom Krullet!

När Jenny drog låg jag och Krullet kvar och snackade en stund, sedan en snabbis upp till centrum för mina stekarbrillor hade gått sönder. Så jag köpte likadana fast svarta. Inte lika snygga dock!

Kvällen slutade med att jag, älskling och några till grillade på rudan. Haha sedan blev Jimmy stoppad av polisen när han skjusade hem oss.

Dagen efter drog jag, Krullet och en kompis till honom in till stan och shoppade. Jag hittade mina stekarbrillor igen! Lycka! :D Haha, s¨nu har jag 3 par brillor, nästan identiska bara färgen som skiljer + formen på bågen på ena paret.

Det blev kanske inte så mycket shoppande men vi åt i alla fall lunch på Jensens! Mmm i like! Åt dock en sallad med väldigt gott vitlöksbröd! Killarna tyckte att det var roligt att jag beställde en sallad på ett steakhouse, men hallå jag är ju vego! Så fick jag förklara att jag tycket att kött smakar blä och så vidare.

Sedan blev det en massa jäkla omvägar hit och dit. Vi hämtade upp killen bil, åkte till honom, hämtade upp hans bror, åkte till mig, åkte till Rudan! Det slutade i alla fall med att Aki och några grabbar till joinade oss.

Där låg jag och såg böghögar och ja det var typ det mest spännande.

De andra skulle ut och kröka på diverse håll men jag och älskling bestämde oss för att åka hem, städa lite, gå ut med hundarna i skogen och köpa en massa frukt (haha ingen ovanlighet) och kolla på tv och egyptenresor! Det lutar starkt åt ett Hilton hotell! Nice grejer!


Ska ju jobba i dag. Otaggad! Helt ärligt. Det är så sjukt stressigt bara, en massa ansvar! Jag skojar inte! Men det är jäkligt kul också! :D

Fast ja lite ledighet i somma hade inte skadat. Kanske får nästan en vecka i slutet av nästa månad. Hoppas!


Är sjukt taggad inför den 10! Ska träffa mina käre gamla klasskamratet för middag sedan klubb! Det kommer att bli awsome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0