Boohaaaa!!

Är nervös inför i kväll! Chaplins stängde ju ner förra helgen och på deras hemsida hänvisar dem till just det stället som jag ska jobba på i kväll! Hoppas att det är som min kollega sa, att det inte går så mycket drinkar.

Visst det är sjukt kul att göra drinkar men jag hatar att inte kunna vad det är som gästen beställer. Eller det klassiska. Vet att jag kan men kommer inte ihåg!

Hoppas i alla fall på att personalen är trevlig. För om det går bra för mig har jag lite extra jobb där sen!

Min lilla gubbe drog iväg och lämnade mig här själv med hundarna. Ska snart åka in till stand och gå till Vapiano med Thunis. Hon är expert på att göra min allderes bubbligt glad och jag vill träffa henne så mycket som möjligt innan hon flyttar till Italien i höst!! Haha så ironiskt nog ska vi äta middag på en Italensk restaurang..

Hoppas att jag trots min gravid mage (skämta bara) ser bra ut i kväll. I går köpte jag ett svart linne med puff armar. Till det blir det svarta leggings (haha ovanligt) så svart nagellack, hästsvans sen lite inramat runt ögonen.

Det blir nog bra!

Sitter och laddar lite med grym musik och njuter av att ha en städad lägenhet! Man får passa på så länge det varar! Hehe..

Hoppas bara att nagellacket torkar snart! Gah det blir så fult annars!

Bubbeli! Ha en bra kväll allihopa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0