Vilken underbar dag!!

Introducerade min mamma för Vetekatten i dag! Om vi säger så här, min mamma tyckte väldigt mycket om Vete katten. Vem gör inte det liksom.

Årets första semla, check! Gooood! Verkligen jätte usper goooooood! MMM! :D

Jo jag vet att det är fusk att ta åerets första semla redan nu, men den var så god.
Vi shoppade lite och busade runt. Hon köpte ett par godiskarameller i glas åt mig. Mitt framför ögonen på mig, där lurade hon mig allt! ;) Jätte busigt. Men de är super fina godiskaramellerna i glas!

Sen åkte vi till henne och gjorde lite bus! Åt middag och hon tvingade med mig en massa godis! Fast hennes hemkoktas saft, det säger man inte nej till.

Ytterligare en helt fantaktist underbar dag med välrdens bästa mamma! Nämligen min!

Kommentarer
Postat av: Bonnie

jag har aldrig varit där :O

2010-01-07 @ 21:18:57
URL: http://metrobloggen.se/mestbarajag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0