Vecka 1 Måndag

Första veckan på det nya året.. Spännande! Nej inte särskilt va.. Tror inte att hela livet förändras bara föratt det blri ett nytt år. Livet förändras ständigt.

Ska jobba extra i dag, nice när lönen kommer sen. Känner att jag behöver alla extra pengar som jag kan få.
Fast ja det gör man väl alltid! ;) Pengar, det är trevligt. Känns bara jobbigt i fall en viss (eller vissa) person kommer in i butiken. Hatar att beöva försvara mig när andra har gjort fel.

I går bröt helvetet ut lite på jobbet, får se hur det blir i dag. Tyärr så tror jag att Fredde (FÖRLÅT) kan bli indragen i skiten. Så synd bara att vuxna människor inte kan stå upp för vad de har gjort.

I natt drömde jag den äckligaste mardrömmen på flera år. Om inte någonsin. Kommer nog ha lite svårt att sova en tid fram över. Phu läskig var den.

På Fredag ska jag ut och partaja! Antagligen med en massa glada flickor! Ska nog dessutom inte dricka alls. Eller väldigt lite.

Haha, i dag (efter att ha städat hela lägenheten och vikt tvätt och sorterat strumpor) gjorde jag 20 hela situs och 20 bencycklingar! Haha 20! Brukade göra 100!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0