Tillbaka

Till praktiken i igen! Är ledig i morgon (för det är en sådan dära härlig röd dag!) Ska praktisera till början av Februari sen är det slut. Sen vet jag inte vad jag skka hitta på i Februari liksom. Börja plugga på en gång tror jag faktist att det får bli.

Tror att jag fick en seger! Hon erkännde och visade ångest! OMG! Det är så stort för mig. Fast sen lär man ju få höra det från annat håll. Men det hållet och jag tycker ändå inte om varandra innan så det spelar ingen roll! Hno kan få snacka lika mycket skit som innan. För mig bevisar det bara någonting.

MMM Danone vanlilj yoghurt är så jäkla god! Fast den med choklad är nog lite godare! GOTT! Prova Danone yoghurt! Ok?!

Har faktist en god nyhet. Fast ja den är lite dålig också. Aki har fått jobb i Norge igen. Visst norge ger bra pengar.. Men då måste vi vara i från varandra. Har så svårt att sova ensam. Men vi får se om han ens kan ta jobbet, har ett kontrakt här nu. Hoppas på att han får det ändå! :)


 

Längtar tills på Fredag. Om allt går enligt planrna blir vi ett stort tjej gäng drar ut!

:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0