Tänkt

Är irriterad som attans att jag inte så att tatueringen borde ha suttit längre upp, stör mig på att den sitter på långt ner och att om jag hade haft den högre upp hade det suttit perfekt med ett halsband och det hade verkligen sett genomtänt och perfekt ut!

Men kan göra ett tecken över de andra, hade tankar på det innan men visste inte riktigt hur det skulle bli, men något som står för beskydd eller liknande. Det är fint.

Fast är jätte glad över den, trots att den stramar och kliar. Vad den har för sig! Men det är riktigt snyggt! Fick en kram av min kursledare i morse till och med och massor med positiv respons. Är så himla nöjd, den är så snygg!
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0