Söndag

Fina vänner man har!

Åt middag hos mina underbara föräldar sen hyrde vi Sweeney Todd, haha! Den var inte så jätte uppskattad men eftersom deras katt heter just Sweeney Todd så var det lite roligt. :P De kände lite blandade känslor mot katten ett tag där. Bara älskar mig familj, kan se hur oroade de är för mig med jobb och utbildning och så, men det löser sig.

I morgon åker Aki till Norge igen.. Det suger hårt! Skulle verkligen behöva hans närhet just nu. Den lilla busen tar med sig datorn också.. Men vi har bestämt oss för att köpa en ny, eller snarare någon skruttig billig begangnad sak! Men en till dator skulle sitt fint. Fast vi "argumenterar" om i fall vi ska köpa en bärbar eller inte. Mitt argument, det tar plats oh Akis argument men de håller mycket bättre än bärbara..

Ska i väg i morgon och försöka hitta till ett ställe sen inponera! Men jag mår skit kasst! Har ont i benen, fortfarande träningsvärk efter klackarna och i morgon måste jag ha klackar på mig igen! Sen har jag ont i lungorna och ostar lite, huvudvärk, lite ont i öronen och kallsvettas lite dessutom (fast det är inte så ovanligt) så fryser jag massor!

Så är Bonnie sjuk, i morgon får jag alltså sitta utan henne och utan data. Blä! Funderar på att snacka med min lilla kaffe latte brud Amanda och se i fall hon är sugen på lite... Social.. Haha, stackare! (Men vi träffas så sällan!!)

Min röst är jätte knasig, liksom hes! Aki tycker att jag låter som Mickey Mouses brud Mimmi. Visserliken är jag expert på att imitera Mimmi och Mickey Mouse är ju så söt! Men jag vill ha mig egen röst i morgon!

Men ska lägga mig med världens underbaraste älskling och sova lite. Hoppas på fint väder i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0