Plankstek

Vaknade av att jag fick ett sms av min mamma: Hur mycket kostar en ko? Wtf.
Lite senare pratade vi i telefon, de var på Sallys grav och plockade upp mig. Min ena Kusin var med också. Sen åkte vi till mormors grav, där har jag inte varit på flera år!

Nu har jag beslagtagits pappas dator (mohahaha) och väntar på att maten ska bli klar. Vi ska äta plankstek som jag så fint har hjälpt till med att göra och så ska min kusin få pannkakor som jag också hjälpte till mer att göra och som pappa och jag bara var tvugna att provsmaka.


Tänkte berätta om helgen. I fredags drog jag och Isa till Jennys inflyttningsfest, trevligt. Sen kidnappade vi hennes kompis och drog ut på korgen i en hel timma som ruttnade vi och åkte hem. På morgonen konstaterade jag och Isa att vi skiter i att gå ut (vi tänkte gå till en japansk klubb och dra med oss Fredde) och bokade filmkväll i stället. som krullet kom och var sällskaplig på sen. Oj vad fint det lät! Blää!

Snart kommer min älskling hem och då ska vi fira min födelsedag! Jipii! :D

Åhh plankstek är så jäkla gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0