Phuu....

Sitter här och känner mig lite ensam, fast min älskling kommer om 8 dagar! Nästan bara 7 kan man säga för det är ju kväll nu.

Blä åt äcklig billdig turkist soppa som luktade (och smakade lite) som mint te.

Sitter och tänkter på tatueringen. Skäms lite, var ju så himla nervös!! Pinsamt! Fan altså vad tatueraren var härlig, undar vad han tänkte haha. "Vilken jobbiga tjej, vad het hennes kompis är." Typ.
Fick reda på att han bara är gäst och inte kommer att vara kvar där, väldigt synd för han var verkligen super duktig. Kände mig lugnt och kunde slappna av.

Men ska snart lägga mig, är trött. Sov inte ås bra i natt varje gång jag rörde på mig vaknade jag för det gjorde ont sen vid 6 i morse behöver inte gå upp förrens halv åtta igekligen var det bara att gå upp! :P

Men det ÄR värt det, en magisk känsla att tatuera sig, helt klart. :)
(Lite speciellt etra bra känns det efter alla fina ord som man har fått i dag!)
(Fast det var en asiat som tittade konstigt på mig i affären!)

Men gott folk, köp aldrig billiga, äckliga turkisa soppor! Speciellt inte de som luktar (och smakar) mint te, fy vad äckligt! Det funkar bara inte.



Kommentarer
Postat av: Manda

Åh vad fint det blev! :D



2009-09-03 @ 22:27:11
URL: http://blondochsmart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0