Pff mohaha!

Vi har så otroligt kul på kursen!

Tillex i morse.. Fast måste tilläga att fler ord förekomm!

G: DU! Och pekar och ler mot mig..
J: Ja?
G: Du har smuts på byxorna!
J: Haha, ja jag är hundägare.

Några minuter upptäckts ett hål på mitt inne lår (fint det låter, jag upptäckte det..)

G: Har du hål också?
J: Ja!
G: Haha luffarbyxor!
J: Ska du säga!

Hans bygor är lite kaos och har färg på sig! Sen förekomm det en djup diskuttion på facebook om luffarbyxor och han lovade att ha ett par hela på dig i morgon.

G berättar att han har köpt en ny ring och jag frågar hur mycket den kostade, typ 100 spänn.
J: Pillar på min sing och säger, ja den är kostade typ 2-3 lax
G: Fan! Den är ju till och med dyrare än mig!
Alla skrattar! Klockrent!

Senare på dagen när alla har gett upp hoppet att asntränga sig någonting mer för dagen sitter de och diskuterar hur man tjänar pengar bla en studie vägledare som hade kommit dit i fall vi hade några frågor (det slutade med att han satt och drack kaffe och pratade men ena kursledaren i stället) men då kläcker G ur sig, "sälja rumpan på plattan i bland!"

MOHAHAHAHAHAHA! Shit vad kul vi har på dagarna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0