Önskelista! :D

Jag fyller år snart! Håller på att förebereda inför festen, Fick det till över 50 pers, så lite ändringar måste göras! Men Amanda har lovat att hjälpa mig. (Vilket är bra för Amanda är en jäkel på fester!)

Men jag tänkte göra en liten önskelista! :D Sen spelar det ingen roll om alla lägger ihop sig eller om jag får en nyckelring i stället! ;) För i örigt så älskar jag vit/rosa orkidér! "Hint, hint!"

♥ Att ni kommer på mitt kalas! :)
Pengar
♥ Massage
♥ Sprit
♥ Er eviga kärlek
♥ Ett blått dushdraperi
♥ En apelsinpress (I plast kostar typ 35 spänn på Ica)
♥ Kaffebönor (till prydnad)
Presentkort på ex. H&M
Fina ljus eller doftljus
♥ Nackstöd som man har till badkaret (Vit eller blå)
♥ Tvålpump (haha men vit i porslin typ)
♥ Ett nytt simkort till min kamera, tappade ju det andra
♥ Sen en grej som jag inte har en aning om vart man kan få tag på det, men Thunis vet vade det är. Ljuslyktor med sugprop som man sätter på väggen i badrummet

(Det är ingen dålig lista, haha men det är bara önskningar!)

Gott folk, detta är en tvålpump!


Bedårande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0