Jul?

Är så jäkla glad att vi ska fira jul med min familj i år! :D Förra året sög rätt så hårt, ingen Dansk mat heller! Inga härliga mysiga julsånge, avslappnad stämning, min familj, anständigt, vuxet och bara skönt..

Nej en epelepsi, barn, skrik, spanska que?!

I år blir det desutom första julafton i mina föräldras nya lägenhet, mysigt! Tvärr tror jag inte att dt blir så juligt hemma i år heller, för,förra året alltså 2007 var det super fint. Fast det går inte att göra så mycket i den här lägenheten, vi får fan knappt plats med en gran! På julen ska man pynta, mysa och käka godis! AHHH!

Fick ett mail från Jotex med julgrejer (wft redan?) men kikade ut en massa fint!



COOLA! Tycker att sådanadära är skit snygga!






Fina! :D Ska försöka hitta sådandära ljus, mysiga och så kan man spela sig i dem. :P Hihi

Skit söt ju! ;)
(Tunga grejer!)

Jag tycker att det ser ut som en isbjörn...


Lite jul känslor faktist, tänkte försöka ha julmiddag med vännerna i år också! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0