Jätte mysig dag i dag!

Åkte upp till Handen och fikade med Thunis på torget, vi drack smooties! Smaskigt!

Sen åkte jag och mötte upp min älskling på jobbet, jag var duktig och hjälpte till! :) Bärde saker! Sen åkte vi till Farsta och köpte underkläder till mig, jätte fina. Så åt vi Kina mat (jätte dyrt det kostade nästan 300 spänn) vi fick sådan dära god friterad banan med glass och god sås till! :D

Sen så köpte jag ett par skor som jag har varit sugen på ett tag och ett par sulor till, skit fina är de helt underbara!

Alla mina räkningar är betalade, det känns skönt! Fyller ju år snart också. Jipiie!!


Observera ungen i bakruden! Vi garvade som fan åt henne! Skitsöt!


Min älsklings fina sida! ;) Hehe..


Aww min fina byggar gubbe!


Svindyr kinamat som tyvärr inte vad så god som man hade hoppas..

Kommentarer
Postat av: Manda

Tihi härlig dag :D Såna där vita bröd är goda men läskiga :P

2009-09-16 @ 16:51:59
URL: http://blondochsmart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0