JAG ÄR AS GRYM!

Jag har gjort det!!!!!!!!! :D Nästan exakt 17:00 blev jag rakad (!) insmord, ritad på och nerkladdad och sen fick jag en vibrerande nål med bläck på mig! Kan säga att jag höll Isa hårt i handen och övervägde för ett ögonbick att grabba tag i tatuerarens lår, men höll i bordet som jag låg på i stället och tryckte in mina naglar i ansiktet.

Fast efter några minuter började jag slappna av (ok ganska länge) och mosade inte Isas hand lika mycket. Faktist i slutet så släppte jag helt och höll på att somna. Japp de sista minuterna njöt jag faktist lite.

Fast jag höll på att skita på mig innan speciellt när han satte nålen och så, jag blev äcklad av vaxet och gjorde någon konstig min och hade väldigt svårt att lägga ner huvudet. Vilket jag placerade på kudden fast då gick ägaren till stället förbi (för jag fattar inte engelska så bra när jag är rädd) och sa att jag skulle flytta upp mig så jag inte hade huvudet i kudden!

Var super nervös men tatueraren var helt underbar och var väldigt lugnande och med sin spansk accent engelska lyckades han lugna mig "just relax" det var han svar på allt "I am very nervous" och typ "I never been this scared in my life" och han svar var "just relax" lite på rutin sådära. Fast han var ganska så söt och ja Isa håller med! :P (Förlåt älskling, du vet att du är sexigast i världen) och ja han var bara väldigt lugnande, och precis innan han började gadda mig satte han kepten bak och fram. ;)

Låg och snorade ner mig, andades lugnt och djupt (vilket Isa reagerade på) och tittade på hans fula skor och på fläckarna i golvet en såg ut som ett apansikte eller något. Haha apansikte visst! Hade förberett med Ipod, banan, vatten och en tidning som Isa kunde läsa, fast hon kollade på mig (oh tatueraren haha) i stället! Så var hon gullig och sa hela tiden hur snyggt det kommer att bli!

Så var det rätt så avslappnande att höra pappas röst och alla andras och musiken. Todde att pappa pratade med någon men det gjorde han inte. Haha stackars Isas hand. Men jag är kär, i att tatuera sig och i tatueraren, trots de fula skorna. Hehe. Vill bara göra det igen, faktist. Har blivit knasig! Förtesten det tog bara ca 40 minuter kanske 30 under nålen så att säga. Så vid kanske 17:40 var det klart. Men kom ju in tidigare, de ringde faktist och frågade om jag kunde det fast ja det var ju redan planerat ändå. Så gick blev det inte lika dyrt som jag trodde.

Haha tatueraren satt och sjön och visslade, han sjöng inte så bra. När kontuerna var klara och jag kunde röra mig lite och upptäkte att jag hade snorat ner mig lite. Fast haha. Jo han frågade Isa i fall hon var min syster då garvade jag och fick fram på knackig engelska att alla alltid frågar oss det. Men det var kul.

Det sägs att nacken är ett utav de värsta ställena. Men det blev ganska mysigt efter ett tag. Trodde aldrig det, hade ju med flit förstorat upp saker lite och japp jag var skit rädd, förstås!

Kan berätta alla detajlerna om och om och om igen! Oj vad jag ska skryta inför alla nu det här kommer ni att få höra! :D ÄR super duper jätte mega stolt över mig själv! :) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0