I går kväll

Så drog jag in till stan och mötte upp Amanda och Fredde sen tog vi bussen upp till henne och jag plågade alla stackars människor som var på väg från jobbet med mitt babbel! :D Vi (jag, Fredde köpte nudlar = räknas ju inte) handlade mat. Haha så började jag och Fredde bråka med ett gäng skit ungar!

Vi lagade mat, köttfärsås och spagetti! Helt otroligt Fredde vågade smaka! Sen kollade på på någon (begåvad) kines på datan och käkade popcorn. Vi fick någon liten knäpp och drog ner till Chaplins och myste. (I en hel halvtimma!) Sen mötte jag upp min älskling och åkte hem till oss! Han åker snart, blä vill inte det...

Börjar bli nervös också min chef har fortfarande inte hört av sig i fall en tjej på jobbet kunde ta mtt pass när jag ska på konsert! Vill inte missa den!

Fy fan vad tråkigt inlägg, skyller på att det är en dålig låt på radion som gör att jag tappar min fokus! :P



Gammal bild, eller igenklien var det inte så länge sen men det känns
verkligen som det..

Kommentarer
Postat av: Manda

Myskväll! Vi hann med popcorn, babbel, "gängbråk", drinkar, mys, laga mat (okej jag har ingen ära i det hela :P) och bara vara! :D

Nästa gång bjuder jag på kinamat ;)

2009-09-22 @ 20:28:50
URL: http://blondochsmart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0