Host!

Blä är sjuk och har dessutom fått skitont i högra sidan av halsen/axel och ja en bit ner på ryggen. Sitter hemma hos mina föräldrar och beslagtar dem på deras dator lite, mohaha!

Mina föräldrar är så mysiga av sig, hoppas bara att jag inte smittar dem!

Ser att Amanda har haft lite "kommentra maraton" sötnos! Just Amanda angående resan har hittat ett skitfint hotell med "all inclusive" till och med alcohol ingick, och glass!

Käre vänner ni får komma och vara sociala med mig! Bli halvft idiot där hemma. De där djuren busar runt och när jag ska skälla på dem får jag ont i halsen. Men djuren har haft väldigt många fina smeknamn som "hora" och "fitta" Ofta i samband med ordet hund efteråt... Det är kärlek!

Saknar min älskling, vill att han ska komma hem nu! Har så tråkigt på dagarna, blä.

Men nu till de riktigt goda nyheterna! Jag har fått praktikplats på inte bara ett utan två hotell! :D YES! Lite extra pengar i kistan (för jag har en stor kista full med guldpengar) plus erfarenhet och så någonting att göra på dagarna! Men hoppas bara att de är snälla mot mig. Juste om ni hittar ett par svarta (eller jätte mörk blå) ballerina eller liknande ring mig på en gång! Måste köpa ett par sådana till praktiken, men vart hittar man det nu liksom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0