Hallå

Kan prata i dag! :D Nästan i alla fall..

Vaknade vid 14 i dag.. Shit 13 timmars sömn.. Undrar hur det går att somna i kväll då.

I morgon ska jag och Isa på Jennys inflyttningsfest! Hoppas jag orkar med det bara med min hals och allting. Sen på lördag ska jag och Isa (och flrhoppningsvis några fler) dra ut! Men tror inte att jag ska dricka någonting i helgen men måste få slut på vinflaskan eftersom den är öppen.

Blä jäkla hals! Blir galen på min hals kan inte gå lika fort som vanligt! Haha inte bara det.

Usch, har gått upp massor i vikt! Hatar det. Men får skylla mig själv. Ingen självdisiplin alls! Irriterande.. Jäkligt.

Är föresten h os mina förtäldrar igen, jag och mamma gjorde middag och så tvättar vi lite kläder. Ska bli såå kul att bära hem en påse med tunga kläder! Inte!

Måste tvätta kläder hos mina käre föräldrar och min mamma hjälper gladerligen till men ändå. Det är nämligen så att de jävla idioterna hade blockerat dörren så att man inte kunde komma in och tvätta. Varför blockerar de dörren? Det var nog byggarbetarna som gjorde det.. As! Grr!!

Har ni märkt hur kallt det börjar bli ute på kvällarna nu? Brr. Men då får man snart ta på sig vinterjackan! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0