Håhå!

För en vecka sen var jag så himla nervös inför tatueringen att det var helt sjukt!
Det är så skönt att det är över. Den är så gott som läkt nu också.

Men det var så himla pinsamt, skämde ju ut mig totalt! Visste det! :P Men är väldigt glad att de gav mig en snäll och snabb och en otroligt duktig kille! Skit att han bara är gäst där!

Men är jätte glad åt tatueringen, något av det bästa jag har gjort faktist. Men är fortfarande nojig över betydelsen men har kollar upp betydelsen flera gåner om. Men ändå.

Det var först i går som jag lycades koppla bort att den fast där fast i dag har jag tänkt mer på den. Det är så härligt! :)

Stackas kille, var så pinsam. Fast han är väl säkert van. Idiot man är i bland när man är rädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0