Fredag kväll

I går så var jag och Thunis på bio och garvade! Vi såg the proposal. Rekomenderar den starkt!

Sen bestämde vi oss för att gå över gatan till Chaplins och hängde där och garvade åt karaoken. Drack ingenting, jo smakade hennes drink men köra på alcoholfritt! :)

Men vi efter några timmar kände vi att det var dags att dra vidare och tänkte åka till Klubb Blå, men sket i det och åkte till mig i stället.

På tåget trffade vi Elen och hans tjej, han var förstås tvungen att klanka ner på min tatuering så kom det en aspackad kille och de började tjafsa om vilken kräm som är bäst att smörja tatueringar med. Suck som små barn! :P

Några timmar in på natten satt jag och Thunis och kollade på Tv, låg under mitt duntäcke och åt vindruvir, jag somnade ett par gånger hehe och blev väldigt mörkrädd på grund av något läskig tv reklam.

Mitt i natten vaknade jag av att jag skrev, eller så drömde jag att jag skrek, vet inte. Men Jetro gick in i gaderoben och stack ut huvudet och vägrade gå ut, det slutade med att jag fick gå upp, tända laman och dra ut honom. Sen gick skynket sönder så jag fick stå och pula med det mitt i natten. Skit förbannad och rädd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0