Doh! Typiskt mig..

Hade precis storstädat lägtenheten och var glad och täkte på hur kul det kommer att bli i helgen! Då slår det mig att jag jobbar i helgen! Doh! Men ingen panik, jo lite. Men jag ringde älskling som sa att vi kan ju ha ändå men jag får bara ta det lite lutgnt (som om att de skulle hände, ha!) Men är inte hemma förns vid 22 på lördag kväll och måste gå upp vid 12 dagen efter, men jag klarar det får ju sova efter helgen!

Men det kan vara bra, brukar vara taggad på party efter jobbet ändtå, och så är det kul att ha någonting att se fram emot. Men måste skjuta upp tiden för gästerna. Fast de närmaste kan ju komma tidigare.

Får helt enkelt sitta fixad och fin i kassan. Skit hela min "slappa hela dagen sen fixa mig i ordning i flera timmar och för kröka" gick i stöpet! Fast jaja det löser sig ju ändå men söndag blir spännande! Speciellt om det här blir en sådan fest när man sitter uppe halva natten så blir det nog tufft. Men får dricka mycket vatten också!

Har jobbat bakis förut ju! -men börjar bli gammal (haha) så blir mer bakis nu för tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0