Åhh! Trött..

Är trött. Men vill inte gå och lägga mig förens min älskling kommer. Är jätte rädd att det ska hända någonting! Det finns så många idioter ute..

Kände att jag hade tråkigt så jag gick till affären där såg jag Elin hoppades runt på kryckor (stackarn hade brutit benet) och skrek (med jätte fjollig röst förstås) efter henne, men ingen respons! Tjejen i kassan skrattade åt mig. Det aset! :P (Skoja)

Sen utanför affären träffade jag henne och hon hade visst  hört mig, men trodde att hon inbillade sig. Men så var inte fallet ju, hade stått där och gapat.

Men Elin följde med mig och vi snackade en massa skit och kollade på roliga klipp. Sen när hon precis hade gått fick jag ett sms av Isa som var i krokarna och ville komma och hälsa på. Smakade någon sprit hon hade med sig, smaskigt! Det är alltid kul att träffa Isa (din underbara lilla jäkel) och vi babblade på, jätte fort! Men jag ville inte att Isa skulle gå till tåget själv så jag tog lillan och vi gick med henne. (Men lät stackarn på kryckor hoppa hem till sig helt själv. Snällt av mig!)

Det för mig tillbaka på punkten med att vara rädd att det ska hända något. Skulle aldrig låte henne gå själv på kvällen, speciellt inte under en helg och jag känner mig säkrare när lillan är med. Men tittade mig ändå över alxeln flera gånger om och var nojig. Undrar om det är åldern (haha) eller om man bara..? Vet inte men har defenitivt blivit försiktigare! Men det skadar väl aldrig. Men vill flytta här i från, snart! Kände mig alltid trygg här förut.


Vill bara att min älskling ska komma hem till mig nu. Min finaste älskling som åker snart. Men när ham kommer tillbaka ska vi fira min födelsedag! :D

Kommentarer
Postat av: Andréa

Ha en bra kväll! :)

2009-09-21 @ 18:58:46
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0