Zzzzz.

Oj oj vilket jobbigt, men så segt och långtråkig (och jäkla hungrit) pass! Fast very good pröjs! :D

Är hemma och degar lite, fick skjus, så otroligt skönt! Vill inte riktigt gå och lägga mig men måste, ska upp om bara några timmar och jobba lite till. Aki är och spelar så det är jag och vovarna. Några av mina söta vänner är och estar, själv sitter man här och stinker alcohol. Men ska ta vad skönt det dusch när jag går upp sen i stället.

Ahh vad skönt det var att få skjus alltså! Hade väl varit hemma snart annars. så där hade man en riktig tur!

Lite nervös inför jobbet i dag, helt ärligt. Mitt första riktiga jobbar pass på hotellet, sen kommer jag ju att gå men lite ansvar också! Spännande! Exra spännande när lönen kommer sen också! :D Haha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0