Thihi

Åkte in till stan och fikade med Amanda, Elen och ja några till. Sen gick jag och Amanda och Elen runt och kollade affärer och busade! Haha stackarn, han är inte van vid fika och blev minst sagt chokad över priserna!


RÖK! Det är ovanligt att man fångar det på bild. Det var kul när vi skulle beställa. Personen innan mig skulle ha te, hon fråpgade vilka sorter de hade. Han i kassan: De son står där.
När det vart min tur: Vilka smaer har ni? Han i kassan: De som står där. Jag kikat då med ögonen och klagar på att jag inte ser vad det står. Jag: Ta bara något! Han:... Ehmndmaaa! Rabarbergrädd? Visst det fick funka jag sa att den är god. Mja smaklös.. Alltås jag gillar knappt ens te! Men det var billigast och kalorisnålt! Sen tjejen efter mig som vad med vårt gäng där. Vilka soret har ni? Haha ja ni vet den visan men hon sa att han också fick välja och skulle överraska henne! Jaja vi går vidare..


Han fail kaffe! För hela 25 spänn! OMG! :O Haha!! Jätte fail kaffe. Han förstod inte det speciella med det. Suck, pojkar!


Pfff... Mohahaha! Det här hamnsar på bloggen!


Lilla gubben, Han hoost "råkade" se Amanda i omklädningsrummet!


Choklad pannkakor! Obersera lillfingret! Kattjävel tog grädden! Då glög katten! :D Fast jag fick ett riv sår på handleden!

Det var en bra dag i dag. Liksom en fin och mysig en!

Kommentarer
Postat av: Manda

Det härliga med att titta på din blogg är alla bilderna! :D

Men härlig dag med mumspannkakor!

2009-11-13 @ 01:07:21
URL: http://blondochsmart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0