Orolig för min lilla snutteponke

Vaknade av att Jetro flåsade och hostade slem! Masserade hans hals lite och då gnydde han lite grann. Stackars ponken. Ringde vet som tyckte att jag skulle komma in i dag, bokade tid. De misstänkte kennelhosta.

Men Aki lite halvt skällde ut mig och vi bestämde oss för att vänta. Vet att Jetro är en hund som brukar spy och hosta ganska ofta ändå (om man jämför med lillan som nästan aldrig gör det) men det är klart att jag är orolig för Jetro är min lilla älskling.

Just nu hosar han i alla fall inte, man ligger på soffan och vill gå ut.

Vill bara säga till praktiken att jag inte kan komma i dag men det går ju inte. De verkar redan tycka  att jag är dum i huvudet och ångrar sig nog rätt så rejält att de tog in mig. Sista dagen på det hotellet (i receptionen då ska ju jobba lite på en annan avdelning) sen i morogn ska jag byta till deras anndra hotell i några veckor sen är det slut! Skönt. Jag hatar att vara praktikant men blir så dåligt behandlad, jämt!

Men en dag kvar! Så skönt! Hoppas verkligen att det är bättre på det andra stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0