Jul känslor!!

I morgon kommer det massa designers som ska klä julgranar på hotellet. Det är någon designer grej som de gör varje år. Jag ska i alla fall vara lite extra assistent. Får se hur det blir. Men slipper i alla fall bära en massa granar.

Thihi det har börjar komma lite julreklam och sådant nu. Ska fixxa en sådandära video på en bara som brinner och har planerat en jäkla massa julpynt! Mohaha! Fastr det är helt enkelt inte lika kul i den här lilla skit lägenheten. Aja..

Men gah! Börjar få lite panik och ångest inför besöket hos tomten (så att säga) har inte fixat en enda klapp än! Katastrof! Vill ju vara tidigt ute ju. Sen är det alltid svårt. Men hittar på något bra.

Hihi jag och Amanda bestämde oss för att vi ska snuskbaka pepparkakor i år också, det börjar bli tradition ju! :D Hehe ska få med Isa också. Härligt. Mina underbara vänner, de bästa vännerna som man kan ha!


Haha ni vet reklamen med Alladin chokladask? Tänk om de skulle ta bort någon av de goda?! :O Ahh nej! Men kollade i dag och tänkte faktist rösta (vad ambitiöst av mig) men orkade inte skriva min mail adress. Men såg att min favorit låg bra till på listan! Bort men de äckliga! Buu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0